سفارشات

تمامی تاریخچه سفارشات شما در حساب کاربری خود بخش “سفارشات من” برای مراجعه بعدی شما ذخیره می شود.

برای مشاهده وضعیت سفارش خود به صفحه سفارشات من بروید تا اطلاعات و وضعیت سفارش مورد نظر خود را مشاهده نمایید.
ایکادو (ای کادو) نمی تواند قول امکان تغییر و یا لغو سفارش پس از ارسال را به مشتریان عزیز بدهد؛ اما همواره تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا درخواست شما به نحو احسن اجرا شود (در صورت رخ دادن چنین حالتی لطفا در سریعترین زمان به واحد فروش اعلام نمایید.)
ایکادو (ای کادو) دارای صندوق پیام های داخلی می باشد که امکان نمایش و اطلاع رخدادهای پلتفرم ایکادو (ای کادو) و وضعیت سفارشات را ذخیره و اعلام میکند.

اگر هنوز چیزی که به دنبالش بوده اید را پیدا نکرده اید لطفا در زیر از ایکادو بپرسید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

1 نقد و بررسی

  1. mohammad.sarmadizade

    2020-02-14 در 11:00

    سلام من میخوام تو سفارشاتم اصلاح انجام بدم
    چجوری میتونم این کارو انجام بدم
    و مورد دیگه ادرس ارسال کالا باید تصحیح بشه

    ارسال پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *